Tisdag

Hej hopp.

Har varit hemma både igår och idag. Mår helt okej när jag ligger ner, men när jag sitter och går gör det galet ont i ryggen och lite i magen. Synd om mig. Hämtade Kevin idag, mamma skulle klippa sig, och jag trodde helt ärligt att jag skulle kollapsa eller någonting. Fyfan vad ont det gjorde. Inte kul alls.

Vill till skolan imorgon, eftersom att jag haaatar att komma efter, men får se om jag fortfarande har så ont i ryggen då. För om jag har det kommer jag inte kunna gå runt i skolan och skit.

Äh, nu till lite roligare saker! Köpte biljett till Peace and Love igår, så den 22 - 28 juni kommer jag befinna mig i Borlänge! Fan vad jag ser fram emot det. Mamma bokade även biljetter till Rhodos. Vi skulle först åkt till Cypern, men hittade finast hotell och så på Rhodos så dit ska vi i sommar. Blir 11 - 18 juli. Speciellt kul för mig och Kevin som aldrig flygit förut. Hehehe.

Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

gokväll :)

2009-03-19 @ 21:55:59
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0