Måndag

Har inte haft lust att skriva någonting. Idag är jag hemma från skolan pga huvudvärk. Hade världens huvudvärk när jag gick och la mig igår, vaknade ca 4 gånger bara för det, och hade kvar den när jag vaknade. Det var jobbigt.

Men aja, kan lika gärna skriva vad jag har gjort de senaste dagarna.

Onsdag:
Hemma, ryggen ville inte vara snäll mot mig.

Torsdag:
Skola, vi gjorde ingenting speciellt. Det var trist.
Efter skolan drog jag bara hem och pluggade.

Fredag:
Skola, hade prov. Gick väl ganska bra tror jag.
Drog hem till Elin efteråt. Båda två hade mensvärk så det var synd om oss. Jag hade galet ont så jag drog hem efter en stund. Men sen följde jag med Elin när hon skulle pierca tungan, åkte hem och bytte om och sen åkte vi till Kista och gick på bio med Linn och Andy också.

Lördag:
Åkte till Uppsala för Linn skulle lämna sin hund till en tjej hon känner. Vi blev kvar där ett tag.

Söndag:
Hjälpte Linn att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0