Onsdag

Har inte uppdaterat på ett tag nu. Men.. jag har mina anledningar! Haha.
I söndags var jag inte inne på datorn. Jag hade ingen lust och dessutom var jag på bio. I måndags var jag inte inne på datorn. Igår hade jag ändå ingenting och skriva, plus att jag inte var inne på datorn så länge.

Men nu uppdaterar jag! Idag har jag varit i skolan, vi hade matteprov. Det var tråkigt. Efter skolan chillade jag ett tag, sen åkte jag och pappa in till stan för att köpa en jacka. Fanns bara fula på NK, så vi åkte till Kista. Där hittade jag en svart jacka från Peak, så nu har jag äntligen en ny jacka! Köpte en grå hood med dragkedja också. Den såg så skön ut.

Nu ska jag sova, tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0