Oh happy days

Jag är sjukt glad just nu :D Vet inte varför, är nog bara på bra humör.
Imorgon ska jag och Elin åka till Kista, hon skulle köpa jeans och så. Jag är en sån som aldrig kan följa med utan att köpa någonting själv, så jag fick lite pengar av mamma. Ska nog kolla efter jeansleggings som jag tyckte var skitfula förut, sa att jag aldrig skulle ha på mig såna. Men man ska aldrig säga aldrig! Har sett en del snygga modeller som faktiskt ser ut som riktiga jeans. Jag tycker jeans är sjukt snyggt, men samtidigt är det så obekvämt så jag har levt i mjukisar och strumpbyxor ett tag nu. Hehehe. Ska köpa ny brun utan sol också, min är heeelt slut. Sen blir det kanske lite smycken om jag känner för det.

Men nu ska jag välja någon film att titta på, sen ska jag sitta och mysa i min säng samtidigt som jag käkar popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0