Ögonbryn och naglar

Tjollahopp! Idag vaknade jag 4, haha, eller ja.. Mamma väckte mig, hon tyckte inte jag skulle sova längre. Men aja, kollade klart på filmen jag började se igår, "If Only" hette den. Den var sorglig men bra :D Sen åt jag lite middag, men inte så mycket för jag var redan mätt på chips. Hahaha så fin frukost. Kollade lite på Harry Potter sen också, men jag började titta i slutet så jag hann inte se så mycket.

Nu sitter jag här och ska noppa ögonbrynen och sen måla naglarna rosa, haha länge sen jag hade rosa naglar. Sitter och sjunger med i Chris Brown - With you också. Ska nog koppla in min bas snart, så jobbigt att bara lyssna på själva laptopen. Blir så fult ljud.

Whatevaaah, det här inlägget var väldigt onödigt må jag säga. Men aja, jag uppdaterar iaf! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0