Lotannnnn

När vi skulle åka till Centralen var tåget segt som fan. Jag och Elin satt och surade från Väsby till Sthlm. Den var 7 minuter försenad, vilket var jävligt irriterande! Vi fick springa till bussen, men då sprang vi till fel gate. Därefter sprang vi tillbaka till tavlan och till en annan gate, och där var bussen! Tack och lov för det.. Vi kom fram 2-3 minuter innan avfärd. Det var på fitthåret må jag säga. (Linn ville att jag skulle skriva det.. hmm)

Men nu är vi framme! Fast det har vi iof varit ett tag, men lyckades koppla upp mig på internet nyss.
Vi har åkt spark, hahaha, det var roligt. Men det var roligare för mig än för Linn och Elin, de var ju 2 på en spark. Imorgon ska vi käka på Grillen som vi kallar det, sen ska vi försöka få hit någon kis så att vi kan umgås lite. Höhöhö.

Well well, nu har jag inte så mycket mer att skriva. Har inte tagit några bilder med digitalkameran idag, men det kommer imorgon om jag lyckas koppla upp mig. Har dock en bild på mig och Linn, väldigt vacker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0