Brand i skolan

Hej hopp. Idag var det första skoldagen då. Först hade vi klassråd, sen skulle vi ha svenska men brandalarmet gick. Ingen tog det så himla seriöst, det brukar ju gå ganska ofta nu efter nyår. Så jag gick lugnt till mitt skåp och lämnade böckerna och det, men sen när jag kommer ut så ser jag att det faktiskt brinner. Haha! Jävlar vad mycket rök det var. Vi fick sitta i idrottshallen i över 2 timmar och vänta på att få gå hem, herrejävlar vad tråkigt det var.
Branden var anlagd då såklart, antagligen en smällare eller liknande. Tror jag vet vilka det var som tände på, och fyfan vad tragiskt. Varför förstör man för sig själv på det där viset? Hoppas de får ett fett jävla skadestånd att betala nu. Rätt åt dem.

Men aja, imorgon är det skola som vanligt ändå. Branden var ju inte i min korridor, har inte några lektioner där heller.
Branden kan ni läsa om här (aftonbladet).

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: lisa

ja hoppas dom får betala allt xP

2009-01-08 @ 16:13:18
URL: http://mylifeaslisanow.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja, det hoppas jag med. Haha ^^

2009-01-09 @ 17:19:35
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0