Back in school

Idag var det skola. Det var dels väldigt tråkigt men samtidigt skönt att komma tillbaka in i vardagen igen. Vi hade bara 4 lektioner, vilket var slöjd, SO, matte, teknik. Vi skjöt upp matteprovet som vi skulle ha nu på måndag till den 23/1. Skönt! Nu kanske jag kan ta mig igenom röd kurs. Om jag pallar vill säga..

Well, efter skolan åkte jag med mamma och Kevin, vi handlade lite mat. Plus filmer, hehe, jag köpte fem filmer, varav en jag redan sett. Men det var rea så vi fick 10 (?) filmer för bara 390 kr.

Fick hem min nya väska + två toppar igår också! Det var väldigt trevligt, tycker väskan är jävligt snygg. Kanske tar kort på den om jag orkar, men det lär nog inte bli av. Hahah. Lägger in en liten bild på mig själv istället. När jag har tråkigt vid datorn så tar jag kort ;D


Kommentarer
Postat av: Madeleine

visa väskan ! :D

2009-01-10 @ 17:34:39
URL: http://madduh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Okeeejdå, när jag orkar ladda digitalkameran.. Hehe.

2009-01-10 @ 17:51:07
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0