2009

Ja, nu är det nytt år. Vilket jag antar att ingen har missat..

Det var trevligt igår, haha, hade kul! Hade ju kunnat vara roligare, men vafan, det var roligt iallafall och det är ju tur det! Vi var hemma hos Andy mest hela kvällen, men vid tolvslaget var vi ute i Sätunaparken för att kolla på alla raketer. Där träffade vi en jävla massa folk, haha, alla verkade vara där om man säger så. Eller ja, de flesta. Kort skulle jag ta sen också, men det blev ingen blixt så jag undrade varför i helvete det inte blev det. Idag såg jag att kameran inte var inställd rätt, tabbe från min sida! Men jag tog några få bilder, kanske kommer upp här i bloggen om jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0