Tråkigt..

Jag har så jääävlaaa tråkigt. Är det ens lagligt att ha såhär tråkigt? Om inte så anmäler jag snart mig själv till polisen.

Well, idag ska jag, Elin och Linn på bio i Kista. Vi ska se "I taket lyser stjärnorna". Jag brukar gilla svenska tonårsfilmer, så jag tror den kommer vara bra. Vi ska åka med tåget som går.. eh.. halv fem om jag minns rätt, och jag har varit klar ett bra tag nu, så jag försöker döda lite tid. Lyssnar på Lady Gaga - Paparazzi på replay, askul. Eller inte. :D

I fredags sååå var vi först hemma hos Linn, sen drog vi till Andy. Vi gjorde inte så mycket, kollade film och sånt skit. Igår var jag först i Uppsala och såg på bio. Filmen var jävligt lång, 2.20 tror jag, och min röv dog. När den var slut åkte jag till Märsta igen, mötte Elin vid stationen och sen gick vi till en lokal där Linn, Andy och massa vuxna var. Det var väl ganska roligt, vi spelade någon dart-grej och jag vann! Tjoho. Egentligen skulle jag inte vunnit, men jag vann ändå. Förstår ni? Inte jag heller.

Nu lyckades jag göra någonting i 4 minuter! TJOHOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0