Tisdag

Tjenahej. Orkade inte skriva igår, men aja. Jag, Elin och Yolanda var på bio. Vi såg Friday the 13th, den var ganska bra men väldigt förutsägbar. Som alla andra skräckfilmer.. Hrm.. Well, när vi kom tillbaka till Märsta mötte vi Linn. Jag drog hem vid elva, orkade inte vara kvar då vi inte gjorde någonting kul.

Somnade typ sex imorse, vaknade tolv. Det var lite drygt. Åkte och solade vid kvart över ett, nu ligger jag här i sängen nyduschad. Det är ju nice. Ikväll ska vi in till stan och nattgibba, Yolanda ska med också, haha :D Får se om hon orkar vara vaken.. Jag tvivlar fan. Men men, hon får ladda med Burn så löser sig allt.

Hajdoooo

Kommentarer
Postat av: pluppie

ahhha klart jag kommer palla ;)

2009-02-24 @ 15:46:27
URL: http://pluppie.blogg.se/
Postat av: Marcus

Har en fråga...vem e "träskmalin"...? Såg att du kommenterat Sarah, på pluppies fina blogg :)

2009-02-24 @ 18:52:25
Postat av: Sarah

Det vet du nog. Lite dumt att kalla henne träskmalin dock, men det är ett litet öknamn som har följt med lixom.

2009-02-25 @ 03:15:44
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0