Söndag

Hemkommen för ett tag sen. Har hunnit duscha, klippa luggen, föna håret, platta håret, hålla på med håret, irritera mig på håret, tycka om håret och slutligen skita i håret.

Det var nämligen så att jag blev trött på min lugg, och bestämde mig för att klippa av den helt enkelt. Inte så att jag skaffade mig en lugg lugg, utan nu är den till munnen. Innan var den en bit under hakan. Det ni!

Just nu sitter jag här och äter dipp. Japp, du läste rätt, bara dipp. Det är gott, fast det svider ju en aning när man har sår på fingret. Hmm..

Kommentarer
Postat av: Marcus

"skita i håret"...?

men...det luktar ju jätteäckligt...ju. O så blir det kletigt o så. Uscha..

2009-02-09 @ 00:41:30
Postat av: Sarah

Det må lukta äckligt, men det ger en fin brun färg :D

2009-02-09 @ 16:37:26
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0