PLAYZZIIIHIHIIH

Hahaha jag stod ute och rökte nyss, dissade några fjortisar. Det var fan kul..
Fjortis1: Men.. kan du inte hälsa på oss?
Jag: Nej, jag hälsar inte på fjortisar.
Fjortis2: Meh.. är vi fjortisar?
Jag: Ja..?
Fjortis1: Är vi fjortisar för att vi har mycket smink?
Jag: Ja!
Fjortis1: Aha.. okej *går iväg*

Hohohoho heheheh hahahha

Justefan.. Elin & Linns sweetheart är här nu, och sen sa jag "Var det han som ni tyckte var så söt?" så gick han precis bakom oss, och jag var inte precis diskret. Hahaha. Jag är bäst.

och nyss när jag skulle sätta mig så gled stolen ifrån mig.. Då skrek jag lite. Synd om moi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-22 @ 01:30:58
Postat av: Ellinor

inte för jag vet vilka små tjejer det där e, men tänkte bara slänga in en kommentar om att det där med fjortisar har jag aldrig fattat hur man dömmer. Att man tycker om att göra vid sig och bryr sig om hur man ser ut mer än vissa andra är bara en personlighet man har. Men att man sedan är ute och festar och aldrig har haft sex nykter, kan jag ta som fjortis. Men egentligen, det vet jag många "emosar" punkare och andra som gör också. Jag tycker de e rent urlöjligt att sätta stämpeln fjortis helt enkelt, för där finns inget vettigt svar på varför man just är det. Sen att vissa tjejer är mer bitchiga/slampiga är en helt annan sväng! :) BTW trevlig med en liten tuffare blogg! :D

2009-02-22 @ 03:13:30
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/
Postat av: Sarah

Mjo, fast det var fjortisfylla på långa vägar. Dessutom gick de små flickorna fram till i princip vem som helst på gatan. ;)



Tack förresten.

2009-02-22 @ 05:37:30
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0