Oh holy crap!

Min mamma har gått och blivit magsjuk! Aaaaah! Jag kommer säkert också bli det. Fan fan fan fan fan.
Vi får hoppas på det bästa, right?

Idag hade vi prov som sagt. Men bara biologiprov, för vår kemilärare har också dragit på sig magsjuka. Ni vet, dragit på.. Hahaha. Som ett korvskinn. Ni inte vet nog inte vad jag babblar om nu, men det är förståeligt. Min fantasi är som den är ibland. Dessutom förstår jag inte heller.. Så, ja..
Fick tillbaka mitt matteprov idag också, 17/20 poäng, VG alltså. Det var ju bra, är nöjd då jag inte är en stjärna på just matte. Även fast min lärare säger att jag är duktig, så vet jag själv att jag inte är det. Hahaha.

Aja jadijadi. Ska åka och sola med Elin om mindre än en timme.


C YAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0