Lördag

Gah, jag har världens ångest. För imorgon är det söndag, och efter söndagen kommer måndag. Då börjar skolan, och det innebär att jag måste plugga till mina tre prov + moppeprovet jag ska ha på lördag. Fan fan fan. Förläng veckan, tack?

Igår var jag bara hemma. Linn vaknade nio (jävla cp.. puss) och jag orkade inte dra dit och vara där typ vid tio och åka hem halv tolv. Det vore onödigt som fan tyckte jag, så jag sket i det. MMMMMMMMMM. Hon kommer antagligen sova hela jävla dagen + kvällen nu igen. Men då.. vet inte, möter jag Elin. Jag vill sola vettu!

Sitter här och lyssnar på Gyllene Tider - Sommartider, för jag längtar efter sommaren! MIP. Ahhh jag får damp. Aja, det är mars imorgon, och det betyder vår! Sen är det ca 3 månader kvar.. sen jävlar.. så är det SOMMARLOOOOOOOOV. Jag kommer gråta av lycka förfan.

Det här blev ett konstigt inlägg. Enjoy. (borde skrivit enjoy i början, men man är väl efterklok)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0