Hälsingland i bilder

Ska göra klart mitt arbete om Indien snart, det ska ju in imorgon. Men först tänkte jag lägga in bilderna som jag tog i helgen, samt skriva vad vi gjorde.

I fredags var vi först i Bollnäs. Andy skulle till apoteket, Elin köpte skidglasögon och en halsduk, Linn köpte strumpbyxor och jag köpte en halsduk och lite olika krämer. Först ville inte mitt bankomatkort funka, men det visade sig att jag bara kunde ta ut 700 eftersom att jag tagit ut 300 lördagen innan, har en spärr på 1000 kr att ta ut i veckan. Så jag fick gå till Nordea och ta ut resten där..

På kvällen ville vi umgås, så Linn ringde runt till en massa olika killar som bor där, nästan ingen kunde komma. MEN vi lyckades få dit några ändå. Det var trevligt. Först kom 3 killar, Dennis, Erik och Robin. Sedan några till som drog nästan direkt. Runt två kom en till kille, Rikard, som jag inte tog kort på. Haha. I början av kvällen underhöll vi oss med att spela olika saker, fast det var ganska drygt. Vi körde sanning och konka efter en stund, vilket utvecklades till "den som flaskan pekar på får klä av sig!". Linn satt till slut i bara underkläder, medans jag och Elin var fullt påklädda. Vi kände inte för att sitta där helt nude.




1. Linn ringde runt
2. Andy in tha vardagsrum
3. Erik och Robin
4. Elin, Linn och jag
5. Elin, Robin, Erik, Linn och Dennis

Vi sov 4 pers i min och Elins säng, så lilla pluttan låg inklämd har jag hört. Därför sov hon ingenting alls, och allihopa gick upp klockan 8 eftersom att vi skulle åka skidor. Jag och Elin hade aldrig åkt förut, så vi ramlade hela tiden på första åket. Haha :D Sen blev jag sur som fan för jag kunde inte ens bromsa, så jag vågade inte åka ner. Men det löste sig.



1. Elin och Andy när Linn kämpade med att få på sig pjäxorna
2. Linnkorv
3. Elin och Linn
4. Jag var sur. Haha.

Igår packade vi, städade och sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0