Fredag

Äntligen fredag! Herrejävlar vad skönt. :D

Idaaag hade vi först slöjd, jag ritade upp delarna till min hood som jag ska göra. Efter det var det SO, där några i klassen körde Twister. Jag fick även tillbaka mitt arbete om Indien, fick MVG :D Blev glad som en liten skata. Haha. Sedan var det lunch och matte, där vi hade prov. Provet gick nog bra, tror jag, det kändes enkelt. Vi hade ingen HK så sen fick vi sluta. Otroligt skön dag.

Sitter här i sängen och lyssnar på musik, väntar på att mamma ska komma hem. Vi ska till väsby sen och köpa skor, kanske lite kläder och sånt kul. Ikväll ska vi ha myskväll, höhö. Vi ska ha ansiktsmask och se på Let's dance, typ.

HEJDÅÅÅÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0