Ett väldigt tråkigt inlägg

Tjillevippen.

Idag var jag inte i skolan på grund av vissa omständigheter. Hahah, nej men jag hade sjukt ont i halsen och var helt död. Hade ingen energi alls att ens resa mig ur sängen, så det fick bli som det blev. Jävla förkylning som aldrig vill försvinna! Suck på det.

Well, jag har gjort en del saker idag ändå. När jag väl orkade ta mig ur sängen vill säga.. Jag städade i princip hela lägenheten, halleluljah för mig! Mamma blev glad, så det var ju bra det. Efter städningen fördrev jag tiden genom att kolla på tv, vilket var en aning tråkigt.. Efter middagen gick vi ut på prommis. Jag, Kevin och mamma då alltså, bara vi här hemma ju.

Nu har jag tagit fram kläder tills imorgon, duschat och klätt på mig min söta pyjamas (höhö), ska bara chilla i några timmar och sen ska jag sussa.

HAJDO!

(fuck mina grannar som envisas med att borra just nu, FUCK YOOOU AAAALLL!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: mum the best + little brother he´s all the rest

Hej hopp lilla sockertopp!

Nice walk va de ju..o jaaa..jag bidde jätteglad att du städat, duktig o snäll du:) Puss o kram älskade dottern min.

2009-02-12 @ 19:38:51
Postat av: Sarah

Mammaaa :D <3

2009-02-13 @ 12:44:48
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0