EN LISTA HIHI

OM DIG..
1. Namn - Sarah
2. Bor - Märsta
3. Syskon -  Kevin, 6 år och Daniel, 17 år
4. Ålder - 15, 16 i oktober
5. Född - 15 oktober
6 Ögonfärg - blå/grön/gul
7. Längd - 168
8.skostolek- 39
9. Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
10. Stjärntecken - Våg
11. Hårfärg - Brunett
12. Födelseort - Märsta

DAGENS..
1. Låt -  Min och Elins egna, MAGMAT!
2. Saknad - LOV
3. Kläder - Jeansleggings, ribbat linne och grå tröja
4. Smink - Foundation, concealer, puder, ögonbrynspenna och mascara
5. Underkläder - Eh, string och bh
6. Mat - Pizzaaaaa
7. Köp - Pizza och cola
8. Göra sen - Sola
9. Godis - Inget
10. Pinsammaste - Att jag nyss kom på att jag skrev purberteten istället för puberteten på mitt biologiprov.. Fyfan vad pinsamt och fail. Jag kan ju stava!

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om att plocka svamp - Usch nej
2. Tycker du om godis - Jadå
3. Hur många gånger i veckan äter du godis? - Typ en eller två
4. Äter du oftast nyttig mat -  När jag äter hemma, ja
6. Är du stark-  Inte precis
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Benen tror jag
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Duger
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Nej, haha, tror inte det
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja lätt
12. Du tycker att du själv är smart - Självklart
13. Vad är det sämsta hos dig - Min negativitet
14. Vad är det bästa hos dig -  Lär mig lätt
15. Har du bra självförtroende - Sådär
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -  Beror på
17. Du tycker om att vara med killar -  Beror ju på vad det är för killar
18. Känner du dina grannar - Nej
19. Vad har du för färg på dina underkläder -  Rosa och svart
20. Använder du BH varje dag - Oftast, men inte när jag bara är hemma
21. Svär du ofta - Ja föfan!
22. Gillar du skolan - Nej
23. Har du någon gång skolkat - Ja
24. Spelar du något instrument - Nej
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Judo, ridning, circus. Haha
27. Har du några tatueringar- Nej
28. Har du några piercningar -  Öronen (a)
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Många
30. Tycker du om djur - Ja :D

BRUKAR DU..
1. Sova - Eh, ja?
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej, fan heller
3. Röka - Japp
4. Snusa - Nepp
5. Dricka - Nepp
6. Skada dig - Haha, nej inte med flit iaf
7. Klä dig i svart - Ja, typ varje dag. Hahaha.
8. Hata folk - Ogilla snarare
9. Lita på folk -  Nej
10. Skada dig med flit - Nopp
11. Drömma mardrömmar - Nej typ aldrig
12. Gå i skolan - Ja
13. Gå i kyrkan - Usch nej, är ateist
15. Vilja dö - NEJ! Är rädd för att dö

NÄR..
1. Åt du senast - Typ en timme sen
2. Läste du ut en bok senast - Förra månaden
3. Köpte du något senast - Idag
4. Svor du senast - Idag
5. Sjöng du senast - Idag
6. Klagade du senast -  Idag
7. Klantade du dig senast - IDAG! Provet u know

HAR DU..
1. För många vänner - Näää
2. Förföljelsemani - Nejppp
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej
4. Skadat någon - Haha ja
5. Färgat håret - För många gånger..
6. Några piercnings - Öronen höhöhö
7. Några tatueringar - Nej
8. Egen dator - Självklart
9. Gjort bort dig rejält - Ja det har jag säkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0