Det sög ju :(

Är så jääävla trött. Tror att det beror på att jag är förkyld, uscha buscha. Inte kul det där! DET SÖG JU!

Men men, snart är det helg, och jag pallar fan inte sitta hemma och göra ingenting. Så det så. Därför ska jag försöka få Linn och Elin att komma på någonting skojsigt vi kan göra imorgon. På lördag ska jag antagligen till Uppsala och någon dag ska vi gå på bio. Blir väl imorgon eller söndag, jag vill nog helst på söndag så kan man göra någonting annat imorgon.

Well, nu blev det bara babbel! Haha. Idag var det nationella i svenska igen, uppsats-delen. Vet inte riktigt hur det gick, hoppas i alla fall att det gick bra. Blev klar efter ca en timme, och provet är på 160 minuter.. Man fick gå tidigast efter 120 minuter, så jag fick sitta och vänta i en timme, vilket var en aning drygt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0