Mappar, moppar och IKEA

Idag åkte jag och pappa till bokhandeln, där köpte han kuvert eller någonting och jag köpte mappar + kalender. Ska bli lite mer organiserad faktiskt! Efter det gick vi till tatuerargrejen som ligger precis där, pappa bokade tid. Han ska tatuera in ett ölglas och hamburgare nästa lördag, hahaha, typiskt honom..

När vi var klara där åkte vi och kollade på moppe till mig, ingen som föll mig direkt i smaken men vi ska kolla på lite mer ställen. Vi åkte hem, var hemma en stund sen åkte heeela familjen till IKEA. Jag köpte nya sovkuddar, påslakan, lakan, 2 hyllor att ha över sängen, 2 lampor, 2 speglar, 3 tavlor, rullgardin och en sänglampa. Väntar på att pappa ska borra upp grejerna nu..

/sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0