Rubriker är inte min starkaste sida.



Den här ska bli min! Enligt Daniel iallafall. Hehehe.
Vi får väl hoppas att allt går som jag vill. Right?

Well.. Nu sitter jag här och väntar på att Scrubs
ska börja, får vänta i ungefär en halvtimme till.
Suck på det. Imorgon ska jag och Elin på bio,
igen, haha! Bio is our passion. Njaaee,
men det är ett roligt tidsfördriv. Dessutom älskar
jag filmer! Puss på dem.

Märks det att jag är uttråkad eller? Haha.
Det borde det göra. För det är jag. Uschfybajs.

Hejdå ni som läser det här inlägget.


/sarah

Kommentarer
Postat av: Broder Daniel

Hejdå

2008-10-29 @ 23:27:17
Postat av: Sarah

Hej

2008-10-29 @ 23:34:13
URL: http://sarahandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0