Puhhh

Nu har jag pluggat spanska, skrev alla 148 ord först på spanska när Daniel sa dem på svenska, sen skrev jag orden på svenska.  Han förhörde mig även på frågorna om när Ryssland blir Sovjetunionen. Jag tränade på några stenciler till det också, plus meningar på spanska.

Men nu är jag klar! Det känns skönt. Ska träna lite mer spanska imorgon också, provet är på torsdag. SO-prov imorgon, på min födelsedag! Haha. Så kan det gå.

Efter skolan åkte jag och Daniel till Eurostop och köpte presenter till mamma, hon fyller nämligen år på torsdag, en dag efter moi! :D Sen käkade vi på donken, tog 5 ballonger därifrån också. De var lite ivägen när vi åkte buss sen :(

/sarah

Kommentarer
Postat av: emelie och hannae

Nej inte all men man minskar eller hur? och de som gillar sitt jobb ska väl få hålla på med de? inte allmänbildad? Det finns folk som gillar att prostituera sig och tycker bara det är extra att tjäna lite cash. fråga hanna själv hon vet lite om det dära skulle jag tro. Men hon gillar det hon gör och jag tycker det är bra frö hennes skullll. heheeh

2008-10-14 @ 19:07:17
URL: http://softagalet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

148 ord?? Oha

2008-10-14 @ 22:13:39
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0