Lista

Haha. Hittade en liten lista, ganska mobbad men aja.

Din bästa vän

Vad har hon för hårfärg just nu? blond/brun.
Brukar hon färga håret? ja, lite då & då.
Vilka färger har hon haft? Hm.. Blond, brun, svart, blå (hihi) sen kommer jag inte på fler.
Vad har hon för parfym? Eh.. Vet att hon har den nya DKNY iaf.
Vad brukar hon använda för smink? Foundation, puder, kajal, mascara, rouge tror jag.
Vad är erat första minne? Oj.. det vet jag inte.
Vart bor hon? Vaaaalsta!
Är du avundsjuk på henne? JAG VILL HA HENNES KROPP förfan.
Vad heter hennes syskon? Amanda.
När träffades ni? Hm.. lågstadiet men blev vänner i 4an.
Hur träffades ni? Skolan.
Vad brukar hon göra på helgerna? Vet inte? :Ö Haha.
Vad brukar hon göra efter skolan? Sova :D, titta på tv, sitta vid datorn typ.
Har ni kramats? Jarå
Har ni pussats? Yes :OOOO
Brukar ni säga att ni älskar varandra? Haha nä typ inte.
Har hon fräknar? Inte vad jag vet.. :D
Har ni kollat på film någon gång? Hahah ja det är väl klart.
Har ni bråkat någon gång? Hm.. Aa.
Har ni sovit i samma säng? Yes.
Har ni skrattat tills ni gråtit? Hahaha, ja, många gånger.
Har du sett henne gråta? Ja, någon gång.
Vad gjorde du då? Det minns jag inte.. :D
Vad ska ni göra i sommar? Ingen jävla aning.
Hur länge har ni varit kompisar? 6 år typ.
Har hon svikit dig någon gång? Inte vad jag kommer ihåg :D
Har ni pratat i telefonen någon gång? NÖÖÖ aldrig!!!!!!!!
Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det vet jag inte. Haha ^^
Älskar du henne? Ofcåååårs!
Till sist, vad heter hon? ELIN!!!!!

/sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0