kissnödig

jag är kissnödig. och varför skriver jag det i bloggen? det vet jag inte. det är en resultant av lathet + tristess skulle jag nog tro. eftersom ingen har skrivit ett inlägg idag iallafall så tyckte jag det var lika bra, har ni något att läsa om. snart ska jag nog plugga lite SO och fysik, man är ju så illa tvungen.
idag har jag nog sovit bort hela dagen. vaknade för en timme sedan ungefär, sen åt jag middag för en stund sedan, så inte mycket har blivit gjort som jag tänkt mig, men det är inget ovanligt. eftersom jag har lång tid kvar på dagen så får jag tid över åt det också. ska plugga mitt yttersta nu, så kan jag vila under höstlovet ;)

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0