jahaja

dags att skriva kanske. är alltid för uppe i Sims, så det blir aldrig att gå in på internet för mig. men nu har jag uppdaterat mig lite, så det är väl bra!
lördagen har jag spenderat med att vara hemma hos födelsedagsbarnet linn och spelat buzz hela kvällen. trevligt var det iallafall.
har uppdaterat mig på facebook och myyearbook nyss också, på myyearbook hade jag 79 beundrare och jag skulle gissa fram varenda en. när jag hade kommit ner till 25 gav jag upp, då blev huvudet mitt för trött och tungt, och hängde inte med alls om vad som hände runt mig. livet är hårt.
idag är det ju söndag och det blir plugg, förhoppningsvis. ska försöka vara lika duktig som sarah förstår ni. måste städa databordet också, ser ut som tredje världskriget har brutit ut fan. om jag inte gör det får jag skäll :( haha

ha det så mysigt en fin söndag som denna!

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0