I WANT IT!

I want this soooo bad! Helt ärligt, visst ser den helt sjukt mysig ut? Tänk kall höstkväll, frusen om tårna och darrande läppar. Mmmh.. Gosigos. Haha. Nej men jag lyckas inte hitta den i butik. Poor little me! Jag får väl leta som en tok kanske.

Fikat var väl ganska mysigt, men jag är lite pissed på Elin som inte är inloggad på datorn.. FU Elin! (höhöhö). Jag tog inga bilder, haha, även fast jag skrev att jag skulle. Eller jo, jag tog ca 2 st på Elin. Men tror inte att hon vill att jag lägger ut dem här. Jag har väldigt tråkigt. Ska kolla efter någon nice laptop som jag kan tigga till mig på jul. Hehehe.


XOXO
sarahgirl

(hahaha sämst humor förfan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0