gör också testet

Din bästa vän

Vad har hon för hårfärg just nu? brunt
Brukar hon färga håret? ja, ganska ofta, :D
Vilka färger har hon haft? rött, lila, svart, blått, blond, brun.
Vad har hon för parfym? Escada tror jag :)
Vad brukar hon använda för smink? Primer, foundation, puder, rouge, mascara. :)
Vad är erat första minne? Det första jag kommer ihåg är typ på lågstadiet när några sitter å flätar varandras hår.
Vart bor hon? Ekilla
Är du avundsjuk på henne? Hon är killmagnet :O
Vad heter hennes syskon? Daniel och Kevin :)
När träffades ni? Lågstadiet
Hur träffades ni? Skolan.
Vad brukar hon göra på helgerna? Lite olika
Vad brukar hon göra efter skolan? Plugga, åka och handla
Har ni kramats? yes sir!
Har ni pussats? jajamän!
Brukar ni säga att ni älskar varandra? nej, vi är inte sånna
Har hon fräknar? Nej :D
Har ni kollat på film någon gång? Självklart
Har ni bråkat någon gång? ja, lite smått.
Har ni sovit i samma säng? Jepp.
Har ni skrattat tills ni gråtit? jadå, det har vi :D
Har du sett henne gråta? Ja, det har jag.
Vad gjorde du då? Skrek på en kille.
Vad ska ni göra i sommar? Vi planerar inte saker.
Hur länge har ni varit kompisar? 6 år ungefär.
Har hon svikit dig någon gång? Nej, det tror jag inte,
Har ni pratat i telefonen någon gång? Nej, vi vågar inte!!!!!!
Kommer ni vara kompisar om 10 år? Vet inte, får väl hoppas det :)
Älskar du henne? JAAA :D
Till sist, vad heter hon? Sarah tha man!

/elin


Kommentarer
Postat av: a

Svar:

Det är din åsikt inte min, så varför håller inte DU skiten för dig själv?

haha, du var ju inte den snyggaste själv precis, kan förstå att du blir arg lilla gumman.

2008-10-15 @ 06:30:07
URL: http://perfektionist.bloggagratis.se/
Postat av: a

Jag antar att du är klar med vad det nu än är du vill förmedla. Får man fråga syftet? Tror du jag hastigt och plötsligt kommer ändra åsikt eller har du bara inget bättre för dig? :)

2008-10-15 @ 15:51:22
URL: http://perfektionist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0