burn, intense energy

som vanligt när jag är rastlös går jag upp till affären och köper energidrycken burn. jag vet inte varför jag gör det egentligen, dom funkar ju inte för mig. men man får väl bara hoppas ibland, eller vad säger ni?
jag borde slösa min tid på något vettigt istället för att göra ingenting gär vid datan. men jag tycker om att slösa min tid här med min burn och tidningen Fredag, även fast jag får lite ångest, eftersom läxorna ligger och väntar på mig.
känner mig allmänt äcklig som vanligt, måste duscha. jag vet att det aldrig kommer hända, om jag inte ska hitta på någonting då, men antagligen inte. livet rullar inte på, förstår ni, haha.

ha det gött!

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0