Gårdagen då

Hej hopp!
Igår var jag och Elin i stan. Jag shoppade och hon.. följde med? Haha! Nej men vi kollade på bio efteråt. Vi såg Saw V, den var ganska bra, men som vanligt så dör alla i slutet ändå.. Oops, nu avslöjade jag. Duuuum jag är.

Men men, först var jag sjukt sur för inga jeans ville passa mig. Men sen sket jag i det och dåååå kom shoppingen igång. Köpte 3 långa linnen (blå, vinröd (typ) och vit), 2 koftor (svart och grå), 2 tröjor (grå och beige), ett par ankelboots med dragkedja, 4 armband (kärleeek), 2 par örhängen, stor röd halsduk, blåa leggings och svarta strumpbyxor.

That's it.

Tjohejjjjj
/sarah

Kommentarer
Postat av: Gracious E.

Jag köper jeans online på nätet, alltid! Tycker det är helt värdelöst att shoppa jeans i affärer, hittar aldrig något bra - o det är bara allmänt jobbigt då. Älskar att shoppa, men jeans köper jag online.. alla övriga plagg - köps IRL! :)

När man väl får shopping-feeling, då vill man aldrig sluta. Take car.e

2008-11-24 @ 07:03:29
URL: http://graciouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0