Som alltid, härmar sarah

1. Jag tycker om att ha det stökigt i mitt rum.
2. Jag har världens sämsta fantasi, och då menar jag verkligen det.
3. Jag och Sarah kan förstå varandra genom att bara titta på varandra.
4. Jag älskar att läsa om kulturer och vill resa jorden runt.
5. Jag är så lugnt att jag nästan blir tråkig.
6. Som Sarah är, så är jag också, väldigt intresserad av språk. 
7. Mitt skrivbord här ser ut som ett slagfält från andra världskriget.
8. Jag älskar nästan alla musikstilar, lyssnar på allt ifrån hårdrock till trance.
9. Jag älskar att vara utomlands, men jag hatar att svettas.
10. Jag hatar också att frysa, haha.
11. Jag har otroligt tunt hår, har haft det i hela mitt liv.
12. Jag har varit på sjukhus en gång i hela mitt liv.
13. Jag får aldrig blåmärken.
14. Jag väntar nästan alltid tills jag är otroligt kissnödig innan jag går på toa.
15. Jag är väldigt stolt över mig själv att jag har kommit på såhär mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0