"skolupdate" - haha

Hej hopp!
Idag hade vi spanskaprov, både jag och Elin fick MVG vilket känns great! ;)
Vi redovisade dessutom våran dikt på musiken, jag frågade om det räckte till VG och hon sa att det gör det absolut. Så det känns ju också bra.

Imorgon har vi inga prov (puuuh), men på tisdag har vi både kemi- och fysikprov. Känns ju mindre bra. Haha. Ska plugga som en jävla gris till båda proven, måste få minst VG annars hänger jag mig själv. Eller okej, stryk det där sista, hahah. Vi har även 12 proverbs, en dikt + klar med planeringen på engelskan, onsdag - torsdag. Fast det går nog bra!

Tjingeling! :D
/sarah

Kommentarer
Postat av: MAJA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-12-06 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0