God natt

Ska nog sova snart. Haha, jag är uppe för länge sen blir jag sjukt trött på morgonen.. MEEEN jag ska faktiskt tvinga mig upp ur sängen vid sju imorgon. Kommer aldrig gå, men ändå.

Kan alla proverbs nu, till engelskan alltså, dikten kunde jag innan och planeringen är jag klar med om jag minns rätt. Skitbra ju. Jag är så duktig så. Nejdå, jag var lite ironisk. Eller? Var jag? Det vet ingen förutom... moi!
Okej, jag skriver helt onödiga saker. Men det får ni ta, jag har helt enkelt inte någonting intressant att skriva.

Juste, mamma fick hem 2 paket från eleven idag, båda var till mig om jag gissar rätt. Vet att en var det, och jag vet nog vad det är också. Kul va? :D Det är ett bra paket kan jag säga. Fanns med på min önskelista ;) Måste påminna mamma om att gå och boka tid för nagelförlängning också.. Sen vill jag färga håret mörkare, tror jag vill göra det hos frisör men det går ju lika bra hemma. Bara det att när man gör hemma blir det inte alltid som man tror.. Hos frisören blir det oftast bättre. Nu svävade jag utanför ämnet, men det sket man ju i. Fast det är kanske äckligt att skita i det. Hahahaha så sämst humor man kan ha då.

Tjoheeej :D


/sarah

Pssst, Elin.. Du är dålig på att uppdatera, bara så att du vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0