fifteen things

Jag är ganska uttråkad, så därför tänkte jag skriva femton saker ni förmodligen inte visste om mig!

1. Senast jag hade min riktiga hårfärg var i trean, alltså 6 år sedan.
2. Eftersom att jag stavas Sarah tycker jag att Sara ser väldigt konstigt ut.
3. Jag är väldigt dålig på att komma på punkter nu insåg jag.
4. Tycker att språk är roligt, dessutom är jag bra på det.
5. Jag kan uppfattas som en negativ person, vilket jag är ibland.
6. Är hellre hemma med min familj än ute och fryser med några random personer.
7. Jag har en jääävla massa åsikter om allting.
8. Jag är bra på sångtexter, borde vara med på Singing Bee, haha :D
9. När jag har tråkigt brukar jag sitta och skriva med fingret i luften/på en vägg/benet etc.
10. Har ganglion på båda handryggarna, fast det vet redan ganska många.
11. Fast jag opererade bort det på den vänstra handen, men den tycks ha kommit tillbaka.
12. Förra nyårsafton skulle jag skära i fryst bröd, min kompis råkade putta till mig och kniven for in i handflatan.
13. Det blödde en hel del.
14. Apropå det, jag får blåmärken väääldigt lätt. Handflatan var helt blå!
15. Jag ska föna håret nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0