:(

Min arm har verkligen fuckat till sig på senaste. Har haft konstant ont sedan i torsdags/fredags. Det suger ju!

Idag hade vi fysikprov, hoppas verkligen på ett VG. Hade MVG förra året, så det skulle ju suga att sänka sig till G.

Våran spanskalärare har tydligen slutat, kom fan som en chock. Vi hade henne igår och hon sa ingenting om det. Inte heller har några andra lärare sagt något! Därför kommer vår spanskagrupp splittas upp. Hoppas jag kommer med Elin iaf, annars blir jag fan sur for real. Vi kommer komma i någon annan grupp då såklart, men jag hoppas vi inte kommer med någon jobbigt skrikig klass. Sen hoppas jag att läraren jag får är bra och lär mig saker, jag vill inte upprepa allt jag redan lärt mig. Både läraren som jag hade i åttan och den jag hade nu i nian har varit hårda men bra, och jag har MVG så jag kan ju tydligen en del. Haha låter som värsta skryt. Men men.

Och vet ni vad? Min biologilärare sa att han kanske sätter ett högt betyg på mig, MVG då om jag inte missförstod honom (jag frågade om han menade MVG). Så nu håller jag tummarna på att han gör det! Blir inte så besviken om jag får VG, men det är ju alltid kul med högsta betyg, right? :)

Meddelar alla betygen sen när jag fått dem, hehehe.
Fan vad långt det här blev.

/sarah

Kommentarer
Postat av: Lisa

jäkla orättvist, vill också ha höga betyg i biologi! x)



kika min blogg också :)

2008-12-09 @ 18:58:38
URL: http://mylifeaslisanow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0