Elin då..

Du får det att framstå som att jag är en lat gris :( Det kanske jag är också, men du behöver inte låta alla andra veta det, haha! Inte jobbigt att prata om nyår precis ;) Slå mig en liten pling eller säg något om det i skolan imorgon!

Nog om det. Kom hem från Kevins julavslutning för en stund sen, och tro mig, det var otroligt tråkigt. Först stod vi och väntade på att rektorn skulle hålla något jävla tal, gick i en mörk skog (oooj vad roligt hhehehehehehehehehehe not). Vi skulle samlas i hans klassrum sen, då ville inte mammas sko som hon ville och det tog hundra år för henne att ta av skon. Jag blev otålig och gick hem, men då kom jag såklart på att jag inte har några nycklar! Så jag fick gå in igen och höra på alla småbarn när de sjöng. SEN GICK JAG HEM! WHOOOHOHOOH PRIS TILL MIG!

Man kanske märker att jag är lite irriterad? haha!

Pssst.. Elin, vi behöver ju inte slasha och sen skriva vårt namn i varje inlägg, vi har ju trots allt kategorier kom jag på för några dagar sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0