Barnhemmet

Kollade på film med mamma och pappa, den slutade nyss. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med eftersom att jag inte är trött. Ska nog vara uppe hela natten och lägga mig på kvällen imorgon (idag). Ska ändå åka och shoppa med Yolanda vid halv elva så det är inte så värt att försöka sova vid typ sex ,då jag kommer gå upp vid nio - halv tio.

Skrev ju förut att jag skulle jobba på mitt SO-arbete lite varje dag, men det har jag inte haft lust med. Jag har ju lov nu förfan! Har pluggat som en idiot hela hösten, förtjänar lite ledighet tycker jag själv. Haha :D Men ska kanske ta tag i det lite nästa vecka, eller så gör jag det helt enkelt när skolan har börjat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0